torsdag den 31. marts 2011

Scrapklub hos Scrapsisters

Næsten hver torsdag er der scrapklub på Scrapsisters, og den 17. havde Angely lavet en lækker skitse som jeg valgte at forsøge mig med. Jeg er i gang med at lave en kalender i stedet for den family planner jeg køber hvert år. Jeg har printet de 12 mdr. ud på hver sit A4 ark, jeg fandt en side på nettet hvor man kunne vælge forskellige muligheder. Kalendersiderne er blevet klippet lidt til og derefter sat på noget karton i A3 størrelse, det giver mig lidt plads at lege på for hver måned. Bagefter er det hele samlet med Solveigs Bind it all Her er det oktober måned jeg har lavet

Billedet er fra vores efterårsferie forrige år hvor vi på vej til campingpladsen så en afvisning til Jørgens by (min mand hedder Jørgen) vi kom ikke den vej forbi igen i løbet af ferien, men valgte at køre efter den da vi skulle hjem. Det viser sig at det eneste der åbenbart findes af Jørgensby er skiltet, vi fulgte vejen den angivne kilometer, og en til, men fandt ingen by.


Nå vi fik da fotograferet skiltet, og gps'en så vi har dokumentation for hvor den ligger

2 kommentarer:

  1. Det er da smart med sådan en kalender. Og dejligt med lidt plads tilovers til de sjove ting.
    Og så er det da fornemt at få en by opkaldt efter sig. Det er nok en af den slags byer, vi kalder for to huse og fælles lokum ! Haha.
    Men tænk hvilket bøvl Brask Thomsen havde med forsøget på at få en gade opkaldt eftr sig. Jeg synes din mand skal være stolt.

    SvarSlet
  2. Herlig herlig kalenderside og absolut en skøn siden :)

    SvarSlet