tirsdag den 8. marts 2011

Fødselsdagskort til en ældre dame

Vores mors moster blev 90 i går, og vi skulle forbi på et fødselsdagsvisit, og selvfølgelig skal der et kort til. Det var egentlig min plan at det skulle være mit bidrag til 3. udfordring hos Scrapsisters kortmesterskab - meen jeg havde valgt et par scallopcirkler - og da de var skåret opdagede jeg at det skulle være en "ren" cirkel- ingen scallop - nåh pyt jeg må bare på den igen

Baggrundspapiret og fuglen og blomsterne er fra samme stykke papir og ved at skære det med omtanke kunne jeg udnytte det ordentligt. Nederst på papiret var der et utrolig flot omrids af et træ med en stor krone inde i en cirkel, som jeg gerne ville udnytte, så det endte med at jeg skar det ud og satte det på bagsiden, men glemte at tage et billede

1 kommentar:

  1. Det endte jo med at blive et rigtig flot kort, i matchende farver. Fint at få papiret brugt til det hele.
    Flot med den lille bling-kant på scalloppen.

    Og det går godt med hukommelsen, kan jeg høre...haha. Først en "forkert" cirkel, og så ingen foto af bagsiden.....haha. Velkommen i klubben ....

    SvarSlet