onsdag den 6. april 2011

Kort til Færøerne

En af de færøske kusiner bestilte 50 stk. kort. Der skulle være både konfirmationskort og blandede. Da et par af søstrene alligevel var i København, skulle de have dem med hjem så vi kunne spare på portoen. I første omgang fik jeg at vide, at jeg havde 14 dage til at lave kortene - men da de tog hjem før tid endte jeg med kun at have en uge - så jeg fik travlt.

Heldigvis havde Randi og Nadja tid til at komme og hjælpe mig en aften, så jeg blev færdig til tiden og kortene er leveret.

Jeg har kæmpet for at få Picassa til at virke ordentligt - tror aldrig jeg bliver gode venner med det program. Men det er da lykkes mig at lave tre collager med de forskellige billeder. Tryk på billederne, hvis du vil se dem i en større størrelse

En blandet landhandel

Konfirmationskort - piger
 
Konfirmationskort - drenge

Mine hjæpere

2 kommentarer:

  1. Hold da op hvor har i haft travlt..
    Men hvor er der mange flotte kort i blandt jeg er helt vild med...

    Godt i fik fundet frem til den korrekte stave måde :)

    SvarSlet
  2. Aih hvor har du / I været flittige.
    Og sikke flotte kort. Det er jo en hel inspirationsside du har lavet. Og så ser det ud til, at du er glad for lilla !!
    Flot at du har kunnet lave så mange forskellige kort - og så i den fart. Men gode medarbejdere er jo guld værd...

    Jeg synes da det picasa er fint.

    SvarSlet