søndag den 23. marts 2014

2 herrekort

2 herrekort på en måned er lige i overkanten synes jeg. Men nogle gange er det nødvendigt.

1. kort er til svoger - han havde fødselsdag den 5. marts, men det blev først fejret i fredags. Jeg har klippet e'et af smile, det skulle da være på dansk, nu det var så let at fikse. 



Det andet kort er til vores onkel, som fylder 80 år i dag. Indeni er der en lomme med en 'blomst', i form af et gavekort på 2 kaniner fra Folkekirkens Nødhjælp - efter hans eget ønske. 


Materialer til begge kort er fra Picturing The Worlds månedspakke fra marts.

Rigtig god søndag - min skal bruge på sofaen og måske også lidt ved et scrapbord. 

5 kommentarer:

  1. 2 rigtig gode herrekort. jeg er altså lidt vild med ham paraplymanden her må jeg sige, den er altså ret fed.

    SvarSlet
  2. Super flotte kort du har lavet.
    Min dag er gået med at få tømt det sidste på vores meget store loft. Så nu er kroppen helt færdig og skriger på at komme i boblebad. Jubiiiiii.... Glæder mig til vi ses.

    SvarSlet
  3. To flotte kort. Jeg kan rigtig godt lide farverne på det første!

    SvarSlet