torsdag den 13. marts 2014

Chloe Stem

Jeg havde flere steder set kort med denne die, som jeg synes er rigtig sød. Så en sent tirsdag aften kastede jeg mig over pc'en og bestilte den hos Hobbyboden. Selv om det blev sendt med B-post, modtog jeg den allerede i dag. 

Karina Beck deltager i øjeblikket i et kursus, hvor man laver kort i et enkelt lag. Og da jeg så Karinas kort, måtte jeg da bare prøve det. Jeg mente det da bare var lige til at gå til, men havde ikke lige taget højde for, at alle stumper skal med, så jeg måtte lige prøve et par gange. Tjek Karinas blog for nærmere deltaljer.  


Dien er fra Memory Box og hedder Chloe Stem



4 kommentarer:

  1. Rigtig flotte kort du har lavet her. Det ser godt nok ud til, at det er den nye helt store dille med de kort her lige nu, og alle synes at lave dem, men de er også rigtig søde.

    SvarSlet
  2. Hi hi jeg overvejede faktisk, at skrive "husk alle delene" ; ) Det er sjovt, at man nogle ser et kort og når man selv skal lave det, bliver man opmærksom på noget andet ; ) : )
    Dine kort blev flotte!

    SvarSlet