fredag den 3. juni 2011

Rigtige venner

Bare rolig, jeg begynder ikke at synge...

Torsdag var jeg sammen med nogle gode venner, og vi kom til at tale om, at vi var gode til at være sammen, uden at skulle tale hele tiden. Jeg kunne huske der var et rigtig sødt Peter Plys citat der passede lige til det, men kunne ikke huske det ordret. Da jeg kom hjem slog jeg det op, og fandt den rigtige formulering.

For hyggens skyld har jeg lavet dette kort til dem - det er en rest lilla karton (hvad ellers) jeg har embosset med min nye embossingfolder. Blomsterne har fået en gang hvide flydende perler og så citatet sat på.

Rigtig god weekend til alle

2 kommentarer:

  1. Hvor er det bare sødt ;)
    Er selv vild med det citat, for det sådan jeg
    også har det med mine bedste veninder...

    SvarSlet
  2. Hvor er det bare et sødt kort. Jeg tror, der er nogen, der bliver rigtig glade for at modtage det. Bare tanken.....
    Citatet er bare så fint og rigtigt. Jeg gemmer lige, for det kan jo bruges i flere anledninger.
    Den embossingfolder er da bare fin. Den har jeg ikke set før. Og så med "perler" på - smukt.
    Det lilla var jo ingen overraskelse.....for den lilla restekasse må bugne...hihi.
    God miniferie til jer derovre.

    SvarSlet