mandag den 6. juni 2011

Ferie og scrapindkøb

Vi benyttede muligheden for at holde en hel uges ferie i forbindelse med Kr. Himmelfarts-ferien, jeg har fri om fredagen iflg. min overenskomst, så det "kostede" kun 3 feriedage.
Vi var med campingklubben på Rantzausminde Camping ved Svendborg - den kan godt anbefales
Når udsigten lige foran campingvognen er sådan er det ingen sag at rigge et bord til og få lavet en ordentlig stak kort til Cancerkort
Kortene må I lige vente med til et senere indlæg, i stedet vil jeg vise de scrapindkøb jeg fik foretaget hos Multiscrap i Odense.
Jeg vidste godt butikken var ved at lukke, og havde egentlig ikke regnet med at den fysike butik i Odense havde åbnet, men jeg var heldig, der var åbnet og der var 50% rabat på alt, så jeg fik hevet lidt ned fra hylderne
Det blev til 3 stempel-pakker, de er hver især i A4 størrelse, jeg kan desværre ikke se producenten på pakken.
Der er mange spændende ting imellem, så dem glæder jeg mig til at få leget med skal bare lige finde noget ordentlig papir at stemple på

Det blev også til en pakke Graphic 45 papir, "a proper gentleman" og lidt Tim Holz dims, der var desværre ikke så meget tilbage - jeg købte også en pakke glue dots, en anden slags end dem jeg tidligere har prøvet - har aldrig været gode venner med de dimser, men nu får de en sidste chance
og da jeg kom hjem var juni måneds månedspakke kommet fra Love2Scrap, en blok med 15x15 cm papir, tilhørende bogstavark og en lille notesbog, der skulle også have været noget bånd men leverandøren havde svigtet så vi fik i stedet et gavekort.
Notesbogen har en perfekt størrelse, har tænkt at jeg ville finde en at have i tasken til div notater - nu kan jeg jo starte med at bruge denne

3 kommentarer:

  1. Ih, hvor nogle lækre sager !! Jeg har nethandlet samme sted, - og venter spændt på posten. Det er jo ikke til at modstå, når der er 50% på ALT!! ;o)

    Rigtig god fornøjelse med det nye "legetøj".

    Mange sommerhilsner JytteGJ, som igen i dag må sende som Anonym ??

    SvarSlet
  2. Nøjjj hvor ser det godt ud.. Dejligt med en ferie der ikke kostede for mange feriedage ;)
    Rigtig lækre ting du har fået indkøbt.. Hvor heldigt butikken liiiige havde åbent ;) og så med sådan en skøn rabat!!

    SvarSlet
  3. Nå hvor ser det godt ud med den udsigt.
    Og så scrapindkøb med 50 %, samtidig med ferie........Jamen der er da ingen grænser for dit held....
    Lækre ting - og man bliver lidt mere glad for det, når man har købt billigt ! Ikke.

    SvarSlet