onsdag den 22. juni 2011

Anden slags kort

Jeg har i dag lavet disse to kort - liftet fra Made Marion og You and Your Big Dreams. De er begge rigtig dygtige til at lave kort - brug et par minutter på deres blog og bliv inspireret.

De orange baggrunde er lavet ved, først at Distress Stain Wild Honey bladet godt op med vand med en svamp og derefter distresset med Spiced Marmalade.

Den grønne baggrund er distresset med Shabby Shutters og græsset er stemplet med Forrest Moss. Jeg skal vist på jagt efter en grøn der ligger der i mellem.



Blomsterne er malet med Distress Stain Wild Honey og Fired Brick.

10 kommentarer:

  1. Uh hvor lækre kort. Og du fik da gang i distressingen kan jeg se. Det er slet ikke så let som det ser ud....
    Trist at du nu skal ud at købe flere farver...haha.

    (Nu virker linket hos mig ..)

    SvarSlet
  2. Super søde kort.
    Hilsen Gitte

    SvarSlet
  3. Flotte kort, kan godt se jeg også er nød til at have de stains... suk suk

    SvarSlet
  4. Nydelige kort.
    klem fra Dorte

    SvarSlet
  5. Så flotte kort det er blevet til... en lækker teknik, ikke :-)

    SvarSlet
  6. Flot kort i en skøn farve

    SvarSlet
  7. Du har lavet et par smukke kort, men jeg er mere betaget af din side med din færøske slægt, den er utrolig nem at overse, hvordan kom du igang med det?v.h. morkaren.

    SvarSlet
  8. These are just beautiful! I'm so glad you were inspied by my card. :)

    SvarSlet
  9. Distress inks are fun aren't they? I am glad that you were inspired by me card aswell! Nice work!

    SvarSlet