onsdag den 22. august 2012

Herrekort til en 70 års fødselar

I lørdags skulle vi til 70-års fødselsdag hos min mands "onkel" og jeg havde længe vidst at der i den anledning skulle "svælges" i Graphic 45 papir. Inden jeg fik set mig om havde min mand i øvrigt lovet sine forældre at jeg nok skulle lave et kort fra dem... så der skulle pludselig laves 2 kort

Han spiller golf, så det var oplagt at bruge dette udklip fra det ene ark papir, tillykke er stemplet på en tag og sat bagved billedet
 Indeni har jeg lavet en lomme (også en tag) til de penge han skulle have, lommen er pyntet med en TH udskæring og masks, da jeg tog billedet havde jeg endnu ikke fået svar fra mine svigerforældre hvad der skulle stå i teksten, så der er efterfølgende sat et hvidt tekstfelt i.
 og bagsiden fik lidt af retsterne
 Oprindeligt havde jeg tænkt at golf-kortet skulle være fra os, men da jeg kom i tanke om at fødselaren og min svigerfar et par gange om året spiller golf sammen var det mere oplagt at det skulle være fra mine svigerforældre.
Så skulle jeg jo igang med endnu et kort og var temmelig tom for ideer, jeg foretog derfor en lille overspringshandling og besøgte Scrapsisters forum, hvor Anja netop havde blogget om en stribe kort hun havde lavet, og vupti vidste jeg godt hvad jeg skulle lave. Papiret er en serie fra Søstrene Grene, det ene ark (det hvide i cirklen) havde mange "flotte" sætninger, men de fleste var for store til at passe ind i kortet, men fik da ramt Away we go  og family time
 inden i fik jeg brugt lidt mere af det hvide papir til at lave lommen til det gavekort han skulle have
 og bagsiden fik også lige en stribe

5 kommentarer:

  1. super herrekort meget mandigt..ti hi

    SvarSlet
  2. Gode herrekort begge to. Sjovt som man nogen gange skal vidt omkring, for at lave et kort =D

    SvarSlet
  3. Det blev nogle rigtig flotte herrekort - og meget forskellige.
    Det med golf-ternene i baggrunden glæder mit gamle golf-hjerte. Jeg har haft et utal af den slags sweatere.....

    SvarSlet