torsdag den 16. december 2010

Kort til en kollega der går på pension

En af mine kollegaer har valgt at pensionere sig selv i en alder af 60 år, han er født på landet, og har arbejdet siden han var 6, så nu mener han at han har "aftjent sin værnepligt" -
Jeg vidste ikke rigtig hvad jeg skulle putte af tekst på kortet, men kom i tanke om nogle "sætninger" jeg fik i Scrapsisters julekalenderen sidste år - jeg er ikke så meget for at bruge engelsk tekst på mine ting, men i dette tilfælde drejer det sig om en der dels har været soldat i udlandet, og dels har rejst meget i sine efterfølgende job, og derfor valgte jeg at bruge et par af dem. Han tænker meget på sit helbred, og går bla derfor mindst en time hver dag og det er "sætningerne" er valgt ud fra.

Papiret er Graphic 45 - skruerne er brads købt i Holland forrige sommer.
Stemplet på kraft-papiret er "friends"

 Indersiden: kraft-papiret er indmaden fra en rulle gavepapir, en kollega havde pakket gaver ind til en kunde, og der var nogle stykker i overskud, hun hørte om jeg ville have det, og fik i det samme øje på pappet indeni, om jeg også kunne bruge det - og jeps det kan jeg - har igen brugt "friends" stemplet og en TH mask - teksten skal printes ud og sættes på det stribede papir, men jeg ved endnu ikke hvad der skal stå, så jeg må nok tage distress ink og tape med på arbejde så jeg lige kan behandle papiret inden det sættes ind.

1 kommentar:

  1. Superlækkert kort, netop til den anledning.
    Og godt gennemtænkt. Det kan da kaldes et personligt kort. Og så i "herrefarver". Hvis du forstår ?

    Har lige sendt dig en pb på Scrapsisters.

    SvarSlet