onsdag den 1. januar 2014

Stempler med Sille

Solveig gav mig i julegave bla materialer til at lave mine egne stempler med Sille, det var ikke et startsæt, men måtte og stempelmaterialer købt hver for sig, Solveig havde forhørt sig hos Gitte fra Hobbyboden, og de var blevet enige om at det var nok, vejledninger kam man jo sagtens se på nettet, og ellers er det vist kun sværte og en akrylklods der følger ekstra med startsættet.





Her kan måske svagt ane udskæringerne

Her har jeg fjernet det overskydende materiale, jeg valgte at fylde hele arket for at få bedst mulig udnyttelse af arket

Jeg valgte som udgangspunkt at lave stempler til mine cirkelpunch, og så hvad jeg ellers kunne få brug for, de figurer jeg ikke har punch til har jeg lavet en skærefil en smule større end figuren for at få en hvid kant om.

Og så lige et godt råd, læg beskyttelsesarket tilbage på måtten så snart du har fjernet stemplerne, måtten klæber MEGET og fx papir er ikke til bare lige at fjerne som fra de normale måtter.

Alt i alt er jeg godt tilfreds med resultatet, og glæder mig til at lave flere stempler.

3 kommentarer:

  1. Det ser spændende ud!
    Godt Nytår.

    SvarSlet
  2. Hvor er du da dygtig......Smart at lave stempler der passer til dine dies.

    SvarSlet
  3. Det ser rigtig godt ud. Er der nogen, der har noget erfaring med, hvor holdbare de så er også? Eller om de går til med det samme igen? Kan huske Provocraft lavede noget lignende til Cricutten for nogle år siden, men de var så dårlige efter 3 ganges brug, at de kun var til affald, så det blev en ret dyr erfaring i den sidste ende, og de forsvandt også ret hurtigt igen.

    SvarSlet