mandag den 13. januar 2014

Hov! - jeg kom lige til...

I julen var der et par nætter jeg ikke sov så meget, og så kom jeg til at tilmelde mig et par ting. Godt at jeg nu er tilbage på arbejde, for jeg ville ikke have råd til at fortsætte på den måde. 

Det ene er et PL kursus hos Studio Calico, det er et online kursus der kører hele januar, dvs. hver mandag kommer der nogle nye lektioner. Jeg kan ikke helt finde ud af, hvad jeg synes om det. Måske fordi det er lidt anderledes end jeg havde regnet med. 

I kurset fulgte dette stempelsæt med. Jeg var lidt spændt på om jeg ville modtage det, for dagen efter jeg havde tilmeldt mig, stod der på hjemmesiden, at de var udsolgt, og at de ville sende et andet stempelsæt. Men i dag kom det med posten. Der er et par af dem, jeg ved jeg ikke kommer til at bruge, men det er ikke mange.  


Jeg kom også til at melde mig til Picturing the World månedskit. Det er første gang jeg har tilmeldt mig et månedskit, så jeg var lidt spændt på, hvad jeg ville modtage. Men jeg blev bestemt ikke skuffet. Her et par billeder af det jeg fik i første forsendelse.


Der er 'kun' en gang mønster papir, men alle ark er dobbeltsidet.


Jeg får også lavet lidt kreativt en gang i mellem. Denne side sidder bag på forsiden til 2014. Jeg blev inspireret af en side på nettet, hvor hun havde skrevet forskellige priser på sin side. I det tomme hul, skal der sidde en selfie.

De personlige mål, er skrevet bag på siden, for de er, nåh ja, personlige...

Rigtig god uge, i forhåbentlig ikke for meget sne.

5 kommentarer:

  1. Sikke en sjov "ting", du der har lavet. Har du dato på, for det er da sjovt at se om et par år.

    SvarSlet
  2. Jeg vil se frem til, at høre om dine kurser. Jeg har lige tilmeldt mig et Stencil kursus.
    Flot kit fra PTW.
    Total smart med de priser i PL mv. Det tror jeg jeg lifter til de sider i 2013, som jeg ikke har lavet færdig, tak ; )
    God aften

    SvarSlet
  3. En super ide. Og sikke lækre ting du fik i kittet.

    SvarSlet
  4. Ja, arbejde er godt for mange ting....haha. Du kan vel ikke shoppe, når du skal passe dit skrivebord.
    Lækre nye ting du har fået. Du har efterhånden godt fat i det PL.
    Har du set, at det især er ældre mennesker der er vilde med selfies ? Stod der i avisen forleden.....
    God dag til dig.

    SvarSlet
  5. Der er ikke det en søvnløs nat ikke kan medbringe ;-) Det ser rigtig godt ud.

    SvarSlet