mandag den 25. november 2013

LIdt fik jeg da lavet på SAM

Vi var på SAM i weekenden Solveig, Nadja  og Eva sammen med 196 andre scappende kvinder, vi fik handlet, snakket og jo vi fik skam også scrappet. I vores goodiebag lå der skitser til kort og lo-konkurrence, og da jeg hele tiden havde tænkt at lave et lo med et af billederne fra festen til vores 50års fødselsdag var det jo oplagt at lave det, og så var skitsen endda lavet af Heidi fra Scrapsisters.
Lørdag brugte jeg mest til PL og kursus, så loet var planlagt til søndag, og så havde jeg ikke tænkt mere over det, før der i højttalerne blev sagt det skulle være færdigt kl. 12, der var kl. 10 og jeg var lige igang med noget andet s kl. 10,30 gik jeg igang, og det skal lige siges jeg havde INTET papir så det skulle jeg lige ud og finde først
Men jeg nåede det og endda i god tid, jeg vandt ikke, men det gør ikke noget, jeg er glad for lo'et
 
 nærbillede af clusteret øverst på siden
jeg fik "selvfølgelig" shoppet mere end bare papir til et lo - men det må lige vente for jeg har ikke pakket helt ud endnu

4 kommentarer:

  1. Tak for en god weekend. Synd dit LO ikke vandt. Det er så flot.

    SvarSlet
  2. Det er da bare SÅ fint og ligner jo et par glade fødselarer med stjerner omkring sig. Det passer så godt.
    Flot klaret at lave på den korte tid.
    Jeg er ikke i tvivl om, at I har hygget jer. Dejligt at I kan være sammen som familie omkring den slags oplevelser.

    SvarSlet
  3. Det kan jeg godt forstå, at du er glad for! Lige min smag!
    God weekend.

    SvarSlet