søndag den 3. november 2013

Efterårs-minialbum

Jeg scrapper i stuen og det foregår på hele spisebordet, min mand laver togbane og vil også indimellem gerne kunne komme til, og jeg var træt af at skulle pakke alt ned i tasker og poser,(vi har et værelse til opbevaring men lige nu er det svært at komme til) og jeg vil helst gerne have tingene lige ved hånden  så vi måtte en tur til Ikea
 
 
Før:
 
efter: 
nu er det hele samlet i en Råskog fra Ikea, og der var en på pinterest der nok så pænt havde anmeldt hvilke bøtter fra Ikea der passede ned i "skufferne" så det var jo dejlig nemt
 
 
Jeg har ogs fået lavet lidt kreativt i den sidste tid - for nogle år siden vandt jeg via Two Peas in a Bucket en Amy Tangerine daybook, men havde ikke fundet anledning til at bruge det (efterårsfarver) men i sept. var vi ude og hjælpe mine svigerforældre med at fælde nogle træer - de 2 af dem var virkelig akutte (når det blæste kunne man se rødderne rykke sig nede i jorden)  og i mandags var vi alle rigtig glade for at vi fik det gjort i tide.
 
 
 
Stickers og stempel er fra Panduro


 jeg har brugt journalingcard fra Becky Higgins, købt digitalt og selv printet

Inden jeg gik i gang var jeg klar over at der var for få sider i albummet - men heldigvis passer hullerne til dem som man kan lave med bind-it-all og selve spiralen var nem lige at vippe ud så siderne kunnet tages ud, så den orange side har jeg selv sat ind. 

Træstubben er lavet på Sille - koglerne er fra et stempelsæt fra Panduro


 
 Der var godtnok en lomme på højresiden men jeg valgte bare at sætte billederne henover



Endnu enside jeg selv har sat ind

Teksterne er lavet som print&cut på Sille, jeg lavede dem alle klar på en gang, og skiftede mellem farverne på rammen som jeg synes det passede 







 
 
Og så blev det lige tid til at juble, jeg havde fået rodet rundt i nogle datoer i november, og troede ikke jeg kunne deltage i SAM, og et par dage efter de sidste billetter var solgt opdagede jeg min fejl - jeg har lige via SAMs FB side fået mulighed for at købe en, så nu skal jeg afsted alligevel :o)

7 kommentarer:

  1. WOW det er da blevert et rigtig fint album her, og sikken et kæmpearbejde, du har lagt i det.
    Tillykke med de nye Ikeaindkøb, skønt når man lige kan få lidt forbedret omkring sig, det føles altid rigtig godt, og sikke meget bordplads, du pludselig fik ha ha ha. Og cool at du også i tillæg var så heldig at få en billet alligevel. Så lykkedes alt jo og det blev en kanon uge må man sige.

    SvarSlet
  2. Vildt lækkert album :D Jeg har selv et par stykker liggende, men tiden er bare ikke lige til det - Med Smash og PL er tiden jo godt fyldt ud, sammen med alle mine grupper ;)

    SvarSlet
  3. Dit album er fuld af minder, og vil være sjovt at kikke i fremover, og den lille vogn fra Ikea virker jo som kæmpe "toet" sådan en kunne jeg også godt bruge, mit bord er mere roede end dit var, men heldigvis er Max ikke til modelbaner. knus morkaren.

    SvarSlet
  4. Sikken en god ide med den vogn. Nu har du det hele lige ved hånden. Og kommer der gæster er den lige til at trille væk. Lækkert album - kan godt forstå at I er glade for at træerne var væk i mandags.
    Hvor er jeg glad for at høre du har fået fat en billet til SAM. Glæder mig helt vildt til vi skal af sted.

    SvarSlet
  5. Det ser sørme godt ud med den vogn!
    Og lækkert album.
    Så ses vi jo til SAM!

    SvarSlet
  6. I har da nogle helt forkerte hobbies i jeres familie......hihi. Begge dele tager alt for meget plads. Men den vogn hjælper nok dig......den er fin.
    Dit album er bare SÅ flot og med så mange fine fotos. Træerne ser godt nok også voldsomme ud, og det har da været noget af en dag at fælde dem. puha.....
    Heldige dig at skulle på SAM. Jeg har anden aftale nu - så I må undvære mit besøg.
    God weekend.

    SvarSlet