tirsdag den 27. december 2011

Scrap jule- og fødselsdagsgaver

Jeg synes lige jeg vil vise de lækre ting jeg fik i fødselsdagsgave af familien i går - traditionen tro havde Solveig gennemtrevlet min ønskeseddel for scrap-ønsker og indkøbt på familiens vegne, og dette er hvad jeg fik, foruden en mascara og 2 bøger af Sara Blædel jeg også havde ønsket mig.

Det blev til en gang spellbinders-cirkler med krummelurer
TH "ur" - hjerte die og en blad-swirvl
jeg glæder mig til at komme i gang med at afprøve det hele
Jeg fik også scrap i julegave, også af Solveig, 3 små TH embossing folder og en Spellbinder

så med det jeg nu har fået i advents- jule- og fødselsdagsgaver var der faktisk ikke mere scrap tilbage på den ønskeseddel jeg gav Solveig tilbage engang i november, så kan man vel næsten ikke forlange mere :o)


Jeg fik selvfølgelig også nogle rigtig flotte fødselsdagskort fra fødselsdagsgruppen, men da rygtet siger at PostDK er på vej med nogle flere venter jeg lige, så jeg kan lægge dem på bloggen samlet - men iih hvor er det lækkert at få så meget inspiration mellem fingrene, det er noget helt andet end at se det på en blog rundt omkring hos folk


5 kommentarer:

  1. Stort tillykke med i går! Hold da op nogle lækre gaver, du har fået.
    Det må være dejligt med sådan en personal Shopper, som du har i Solveig ; )

    SvarSlet
  2. Ejjj sikke nogle lækre gaver. Tillykke med fødselsdagen. :-)

    SvarSlet
  3. Tillykke med fødselsdagen - og wow, hvor skønne gaver :)

    SvarSlet
  4. Stort TILLYKKE, jeg havde også fødselsdag d. 20. og fik også spellbinder og andet scrapting og en del penge, for så kan du bedre finde ud af hvad du helst vil have. v.h. morkaren.

    SvarSlet
  5. Skønne skønne scrapting - min familie kan ikke finde ud af at give mig scrapting :-( Håber jeg at jeg kan få dem lært på et tidspunt - måske fordi de ikke ved hvad et er :-)

    SvarSlet