lørdag den 26. februar 2011

kortmesterskab hos Scrapsisters og et kort til 75-års fødselsdag

Jeg har tilmeldt mig kortmesterskabet hos Scrapsisters og har i dag lavet mit bidrag til første opgave, jeg valgte udfordring nr 3 "brug 2 stempler" og efter at have lavet et par herrekort trængte jeg til nogle glade forårsfarver, det endte med dette

baggrunden er et stk. hvid karton stemplet med orange distress ink og embosset med blankt pulver, derefter har jeg farvet det hele over med samme orange, denne gang sprayede jeg bare med lidt vand først så det kunne "løbe" ordentligt sammen.
Kransen er også embosset, blomsterne er stanset ud i hvid karton der forinden var indfarvet med samme orange som baggrundspapiret, lidt bling og så er kortet færdigt.

I morgen skal vi til 75-års fødselsdag, vi er nogle stykker der er gået sammen om en billet til fødselaren (og en ledsager) til "More Jacks" i Tivoli, så kortet skulle selvfølgelig have en lomme med plads til billetterne.
Da det jo er koncertbilleter tænkte jeg at nodepapiret passede meget godt til her.

Inden jeg gik i gang var jeg noget af mit tilbehør igennem og fandt nogle thickers, det er aldrig noget jeg har brugt, men begynder at kunne fornemme hvorfor der er nogen der er forfalden til dem
 og her er kortet så indeni

1 kommentar:

  1. Superflot kort, der oser af forår. Og blomster indfarvet efter baggrundspapiret ! Jamen hvor fornemt.
    75 års kortet er bare så fint. Jeg tror jeg vil prøve modellen, for jeg skal nemlig bruge et gavekort snart. Det er bare så flot og så i dejlige farver.
    God fornøjelse og god søndag.

    SvarSlet