mandag den 17. januar 2011

jo, den fez ind

Som Solveig skrev tidligere blev min yngste datter 18 i går - og jo den fez helt klart ind, hun behøvede ikke at åbne kortet for at gætte hvad gaven var.
I øvrigt er det lige før Solveig bør have sin billet gratis, fordi hun ville give Nikita en endte vi med at skulle være 8 afsted. Hun fortalte om det til en veninde, og vupti så købte hun 3 billetter til sønnen i fødselsdagsgave, hun selv og manden skal selvfølgelig også med :o) og så bestilte hun så samtidig et kort hos Solveig magen til det hun lavede til Nikita.

Vores ældste datter og hendes kæreste havde gave med fra hans forældre og bror, og så hører der sig jo et takkekort til

Så jeg fik afprøvet endnu et af mine nye Hero Arts stempler, jeg har haft god inspiration af deres Flickr-konto hvor man kan slå et enkelt stempel op med nr. eller navn, og frem kommer en masse spændende ting lavet af nogle rigtigt dygtige piger rundt omkring i verden.

Det blev til dette enkle kort, en opsætning jeg helt sikkert skal bruge igen:

for at få proportionerne til at se rigtigt ud har jeg skåret i højden, så kortet er 10,5 x 13 cm

1 kommentar:

  1. Tillykke med datteren - kvik pige, der sagtens kunne gennemskue den fez. Lol. Den var også god.
    Ja, Solvej har da gjort sit til at fylde salen.

    Sikke et lækkert kort. Dejlige farver - og flot stempel.
    Jeg kan fint se det kort til andre lejligheder og i andre farver også. Det er bare så fint.

    SvarSlet