torsdag den 25. november 2010

Endnu et album fra Færøerne

September måned tilbragte jeg på Færøerne, hvor jeg bl.a. slægtsforskede og mødte dele af min fars familie som vi ikke har haft kontakt med i mange år. Det var en kæmpe oplevelse, hvor jeg oplevede den fantastiske natur og overværede et grindedrab. Jeg skrev alle mine oplevelser i en blog, som kan ses her, hvis det har interesse.
Der mangler et årstal, men det har jeg ikke på min die, så den kommer på senere


Med hjælp fra "slægtning" som jeg mødte deroppe i sommer lejede jeg en lejlighed i Torshavn.



Det er de dansende piger der står på "Det glade hjørne"



Jeg sørgede for at have mit kamera med, når jeg gik ud af døren, så jeg fik taget mange gode billeder i Torshavn

På familiebesøg på øen Sandoy, det var tåget, men stadig rigtig flot. Det kan være svært at se det nævnte hus, men det står der

Min fars fætter bor med denne udsigt - man kan undre sig over, at de flytter væk fra det















Som nævnt oplevede jeg et grindedrab, det er omtalt på den anden blog, så jeg vil bare lade billederne tale for sig selv.





Grandkusinen som tog sig meget af mig, var så sød at køre en tur, så jeg kunne opleve denne fantastiske udsigt - hun var så sød at gøre det to dage i træk, da jeg ikke havde SD-kort i mit kamera den første dag

4 kommentarer:

  1. Vildt flot album du har fået lavet! Jeg kan rigtig godt li enkeltheden, så der virkelig er fokus på billeder og journaling, og så synes jeg også det er fedt med de sider der kan foldes ud :)

    SvarSlet
  2. Jeg kunne skrive nøjagtig som Raziel.
    Virkelig superflot album med focus på det vigtige. Det er helt utroligt, hvad du har oplevet på den tur.
    Og et grindedrab. Det oplever man jo ikke så tit, vel !! Det ser ikke for lækkert ud - men sådan foregår det nu engang. Og det må altså have været en oplevelse.
    Tak for kigget.

    SvarSlet
  3. Helt fantastisk album. Det har været meget interessant at læse om din tur og dine oplevelser. Fantastisk natur.
    Tak for kigget.

    SvarSlet
  4. Det var sødt sagt om mig ;)
    Men glæden var helt sikkert på vores side, at have dig her. Hyggelig og sjov ;)

    Hilsen
    Rigmor

    SvarSlet