torsdag den 5. september 2013

Endnu en uge PL style

Så har jeg fået lavet sidste uges PL færdig. Dvs. der er en 'side' det skal laves om, da det ikke gik så godt med at få stemplet, men jeg skal lige have toner hjem, så jeg kan få printet på kortet.





Det er helt bevist at jeg ikke bruger uge numre, det eneste tidspunkt på året jeg har styr på hvilken uge vi er i, er når jeg holder sommerferie og i efterårsferien.


Kortet nederst til venstre er det der skal laves om, det gik lidt galt da jeg skulle stemple uret på.


Nogen gange må man godt være lidt heldig. Jeg var ved at løbe tør for 
toner i min printer, så teksten fik et flerfarvet tryk, men i efterårsfarver...

4 kommentarer:

  1. Sjovt - jeg synes egentlig at det uperfekte ur pynter rigtig meget. Jeg er ofte til det lidt mere uperfekte. Som det heldige print i efterårsfarver. Den linje fra CV Jørgensensangen passer perfekt til siden.

    SvarSlet
  2. Flotte sider. Flot effekt den tomme printerpatron har lavet

    SvarSlet
  3. Flotte sider du har lavet. Jeg syntes heller ikke det gør noget med stemplet.

    SvarSlet
  4. Dejlige sider igen i dit PL. Og dine efterårsblade kunne du ikke have lavet flottere - selv med vilje.

    SvarSlet