mandag den 20. maj 2013

50 års fødselsdag

I lørdags fejrede vi sammen med familie og venner at både min mand og jeg i løbet af vinteren begge er blevet 50, og jeg vil da lige vise lidt af bordpynten, gaver og sangskjuler:

Ideen til bordkortet så jeg for lidt tid siden på Love2Scraps blog, Sille har hjulpet mig med udskæringerne, min plan var at også navnene skulle have været skåret ud, men det drillede og jeg ville ikke brug mere tid (eller karton) på det, så jeg fik Nadja til at skrive på i stedet.
Der stod så en vase med en rose og en "blå blomst" ved hver kuvert og bortset fra nogle glasfade med bloklys var det den eneste bordpynt




Døtrene have sørget for sang, og sangskjuler Nadja havde været igang, og fabrikeret en campingvogn 

og her lidt tættere på:
 På dagen da jeg blev 50 fik jeg af den nærmeste familie opfyldt mit største ønske, nemlig en Silhouette Cameo, men jeg fik skam også scrapsager i lørdags, foruden et kamera (fik faktisk 2, men det ene må så retur) fik jeg:

En opbevaringsæske til "projekter"
 Indeni var der karton og stickers
 Nadja havde på vegne at svigerforældrene købt nogle promarkes, så nu må vi sætte os ned og forsøge os frem for dem har ingen af os prøvet før

 og så har jeg luret lidt på scrap-blogge rundt omkring og har erfaret at når fruen får scrapting, så er det ofte ting som disse der ligger på mandens gavebord:

10 kommentarer:

  1. Først et stort tillykke med fødselsdagen. Og sikke nogle lækre ting du har fået i gave. Og bordkort og ikke mindst campingvogn er super flotte.

    SvarSlet
  2. Det ser bare så fint ud med alle de blomster. Smart med den ide.
    Nadjas campingvogn er da helt utroligt flot. Sikke et arbejde.....men hun kan jo sådan noget !
    Hvor er det nogle fine scrapsager du har fået.
    (Den kasse er ikke til at undvære, men råber desværre på flere......og de kan stables....hihi. Jeg har 2, og de føler sig alene)
    Jeg glæder mig til at se de Promarkere i brug. Det er da alle tiders "camping-arbejde".
    Synd din mand kun fik sådan noget drengelegetøj.....men hver sin lyst....hihi.

    God ny arbejdsuge - snart.

    SvarSlet
  3. Tillykke med de runde dage i familien, det skal bare fejres, dejlige gaver flot festbord og en kanon sangskjuler,
    klem Dorte

    SvarSlet
  4. Stort tillykke med den runde dag. Lækre gaver du har fået. Flot bord.

    SvarSlet
  5. Tillykke med dagen.

    Super flot bord dækning.
    Lækre gaver du har fået.
    God aften

    SvarSlet
  6. Sikke en masse dejlige gaver og en super flot campingvogn! Bordet ser godt ud og bordkortene passer jo fint til.

    SvarSlet

  7. Skønne skønne forårsfarver I har valgt til bordet. Ideen med en blomst ved hver kuvert er lige noteret. Campingvognen er da lige i øjet. Du kan bare det der Nadja. Lækre gaver I fik, glæder mig til at se, hvad du får lavet. Måske vi skulle lave en tøsedag i nær fremtid ?

    SvarSlet
    Svar
    1. jeg elsker tøsedag :o)
      så vi må finde ud af noget

      Slet
    2. Vi kunne jo aftale noget på mandag, hvor vi skal til STORE tøsedag

      Slet
  8. Ved du hvordan den fine campingvogn er lavet er det en fil til silhuette

    SvarSlet