lørdag den 14. maj 2011

Vi er her endnu

jo, vi er her endnu men har bare ikke lige nået at lægge noget på bloggen.

Jeg har været i gang med at lave en stribe herrekort, mange af dem ligner hinanden meget, så jeg viser bare et par stykker her

Papiret er G45, tandhjulet er fra min nye TH die, jeg har stanset ud i noget karton fra en emballageæske, for at give noget struktur har jeg kastet mig ud i at bruge både gesso og alcohol ink, det er ikke noget jeg har prøvet før, men jeg er glad for resultatet

Billedet af bilen har jeg fundet på nettet, jeg har tegnet rundt i kanten af kortet med en tynd tusch


Endnu et billede fra nettet, og et bid af et mønsterark med et kort over Spanien jeg købte for flere år siden
Endnu et billede fra nettet, jeg kan ikke stå for den ældre herre her

1 kommentar: